תקשורת

לכל הכתבות
סוכנות הפרסום של יוסי צרפתי ובני ברונסקי עומדת מאחורי קמפיין בינלאומי למוצג אופנת הילדים של איריס אדלר וטלי מילכברג
 | 
בקטגוריה החדשה תחת מסלול ה-Reach, השופטים יבחנו עבודות על פי "חשיבה פורצת דרך ופתרון בעיה שגורם לשינוי ומוביל לקריאייטיב מותאם"
 | 
לאו ברנט העפיל לגמר התחרות עם העבודה לעמותת "נגישות ישראל" שגם זכתה בקאן. M&C Saatchi מתמודד עם סרטון ה"באמפרים" של יוטיוב עבור יגואר
 | 
לאחר 3 שנות עבודה על וואווי שבהן הצליח לתפוס את המקום הראשון בנתח שוק בפולין, משרד הפרסום זוכה בפרס הנחשב ביותר בתחרות האפקטיביות
 | 
שבוע לאחר שגייסה 7.2 מיליון דולר מקרן השקעות בריטית, חברת הסטארט אפ הישראלית מעבה את הצוות. שמואלי הוביל את חדירת לינקדאין לישראל
 | 
החברה שתקציבה טופל עד לאחרונה ב-JWT ישראל, ניהלה מכרז פנימי בשבועות האחרונים. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-13 מיליון שקלים בשנה במחירים ריאליים
 | 
קייס סטאדי מרתק של סטארבקס על זיהוי טרנדים, שימוש במשפיענים ועוד. קריאת חובה לכל מנהל שיווק וחברת סושיאל
 |